Tårar av lycka

Nyss hemkommen från staden
Kattis och Nicklas har bokat sina kläder till bröllopet
Och jag fick tårar i ögonen av lycka
Såå fiint!

Bara mina älskade tärnor kvar
Vad ska ni ha för klänningar?!
Huvudet jobbar hos mig vill jag lova!
Vi får boka in en dag, bara vi tre <3

Ikväll kommer Kattis Nicklas och Charlie på Tacos
Bara tredje gången denna vecka!
I måndags till lunch, igår hos Mattias och Caroline och idag.
Lovar att jag kommer ledsna på det =(


Hösten har verkligen gjort intrång i Sverige
Tycker många
För mig är den med öppen famn välkommen
Höstpromenader ligger mig mycket varmt om hjärtat
Så nu kommer det bli en del
Med början i morgon

Nu ska jag sätta fart med lite ommöblering av saker i hemmet!
Förnya sig lite av gamla ting
Älskling sover efter en tung natt på jobbet, utan Nicklas *hihi*
Ha de bra!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0