Natten mot måndag

Här sitter man klockan 00.00 och ångrar att man sov bort hela dagen efter gårnattens arbete
Förra veckan var kaotisk, minst sagt
Nya golv i lillarummet och sovrummet, så vårt hem har stått uppochner
Nu är det ordnat, höststädning med allt vad det innebär
Vi ska även få mattan i köket nylagd så det blir att röja ännu en gång
Dock inte i samma mån

Natt jobb var det också förra veckan
Men fredag var jag ledig
Lillan min syster och en Mari jag saknat for runt i stan och shoppade
Trevligt som alltii
Det var kul och ses igen Mari
Vi som sade att vi skulle ses igen efter sommar
Nu är det höst
Tänk vad tiden gått fort

Lördagen blev det bara städ hemma
På kvällen for jag på jobb
Sov bort hela söndagen
Oplanerat
Ikväll var vi till hjärtats mor och far på middag
Och kvällen har spenderats med the och Skärgårdsdoktorn

I morgon ska vi till fastighetsbolaget och bestämma golv till köket
Sen ska jag vidare ut mot landet och hälsa på vår Eddie medan hjärtat mitt sover efter arbetet

Nu ska jag se klart på avsnittet och sedan sova
Godnatt /B 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0