Oregelbundet

Jobbar just nu både dag,natt,kväll
Apjobbigt vill jag bara säga
När man aldrig får någon rytm i kroppen som stämmer
Jaja ska väl inte klaga, finns dem som inte får jobba alls

Har kört Lillan till skolan
Åkte hem och parkerade bilen i ren frustration av ett telefonsamtal
Gick sedan ut på en promenad för att rensa tankarna

Ikväll är det jobb
13.30 - 21.30
I morgon måste jag vara ledig då jag har en del ärenden till stan
Fredag är oplanerad
Helgen jobbar jag 7-16.30 på lördag och 12.30-21.30 på söndag
Sen blir det ledigt i nästan tre veckor förrutom enstaka pass
Hämta Eddie på måndag morgon =)

JAG LÄNGTAR! ÄLSKLING LÄNGTAR! VI LÄNGTAR!

Nu ska jag kolla mailen sen röjja badrummet på tvätt!
Ikväll blir det en del av skärgårdsdoktorn och sedan en massa sömn till tidigt i morgon bitti

/B

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0