Bloggdags

Dags att börja blogga.. Tror gnistan har kommit tillbaka =)


Nåväl... Ikväll var vi hem till Mattias och Caroline och firade Mattias som i dagarna blev 26 år
Vilket var mycket trevligt
Dagen spenderades större delen i Västerås med Kattis och Charlie
Har man inte varit bebiitokig förrut blir man det när man träffar Charlie
Ja de dröjer väl inte länge förrän man själv sitter med en liten..  hihi
Nä skämt åsido!

-Bröllop först Bea Bröllop först!

Skulle de bli så blir det ! Vad ska man göra åt det?!
Framtiden kan man inte styra över! De skulle nog inte Mari hålla med om! =) Miss you MAJI!!

KLOKA MARI! En stor kram till dig för att du kom på vad du vill! Du kommer bli en kanon socionom!
Du är bäst! Men måste medge att jag saknar våra heta disskusioner om "Skolvärlden" Gaah!!

Den 17 okt blir det planering av bröllopet! Ska få min blivande make lite involverad i det.. om han vill!
Ja herre gud säger jag bara.. De kommer ordna sig vännen!

På söndag ska jag för första gången utnyttja mina nya superdyra *enligt min mening* springskor!

Nu är det sängen! GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0