Yesterday

Gårdagen bjöd på många gooa skratt
Först efter lunch med lilla goa lillskruttan
Som för övrigt bara grinar när hon ser mig
Gumman

Vaknade tidigt nog till att hämta AloeVera produkterna
Har börjat dricka det idag istället
Hade inte varit alltför roligt och behöva vakna inatt för att springa till toa
Haha
För er som inte vet blir det någon form av utrensning i kroppen
Slaggprodukter och sådant rensas bort
Har senaste tiden gjort det mesta med rensning
Ansiktsbehandling och AloeVera, vad blir det härnäst?

Sen åkte älskling och ja och hämtade mor och for till hans föräldrar på en fika
Tokhunden Hedda tittade ut genom det öppna fönstret i bilen
tro mig jag höll henne hårt i halsbandet för att hon mot alla odds inte skulle kunna ta sig ur bilen
Bevare mig, hon lyckades. Tog sats och for ur bilen, Krille körde inte fort alls, knappt 30
Fick släppa henne lös då hon nästan hängde. Hedda är ganska nykommen till familjen och har inte fått någon rättmätig alfa över sig, mer än Krille konstigt nog. Då hon bodde hos oss var det honom hon löd. Han for ur bilen, jag med mamma också. Krille fick efter mycket om och men fatt på henne.

Händelsefulla minuter kan jag säga.

Några timmar senare befann jag mig hos syster och lekte med lillstumpan.
For sedan hem och väckte älskling och åt Champinjonkyckling & han med ris och jag med blomkål
Äter inte pasta,ris, potatis längre på kvällarna, drar mig till minnes att jag sagt det förr *tänker*
Nåväl allt för att minska kolhydraterna på kvällen då det omvandlas till fett om man inte bränner dem

Gick igår sent om sides ut på en promenad med blandad jogging. Skönt och varva lite tycker jag =)

Idag ska jag till sjukan och ta prover
Men ska innan ut på en promenad


Kommentarer
Postat av: jonna

hysteriskt kul att läsa om hedda...tokhund där..

saknar er, men,....ja du vet...

kram

2009-05-13 @ 11:36:59
URL: http://twintyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0