Inskrivning och storhandling av glas

Träffade syster och lillskruttan
Inskrivning på Vikt och Hälsa!
Nu jävlar blir det banta med Cambridge
Jag vet att jag börjat flera gånger
Dock inte varit inskriven och vägt mig varje vecka som jag ska göra nu

Sen var vi in på sveaplanscentrum
Barnens hus - fina vagnar finns det - *blink blink*
Sen konsum och lite annat

Skildes åt och sedan for jag till Tuna Park för att byta in kolsyepatronen
Som alltid byter jag inte den på Duka, då kan man kika lite på annat som är roligt
30% på allt i butiken!
Jaha, men då handlar vi lite då tänkte jag =)
Så kommer de fram en trevlig man och berättar att Duka blivit uppköpta av Cervera!!!
Vilket betyder att min sambos och min glasserie försvinner helt!!!
Nåväl, köpte hans sista ölglas och whiskeyglas och ringde sedan svärmor och berätta det hemska
Lade undan de resternade som saknades och for sedan tillbaka och köpte de sista =)
Så nu har vi den komplett som vi vill ha den.
Härligt!

Nu sitter jag med en stor urinblåsa som är färdig att sprängas!!
Måste nog besöka toaletten igen
Cambridge är ett fördärv!
Min syster jämförde det som att vara gravid!!
Fyy fann är det såhär och vara gravid då kommer jag dö den dagen!

Nu ska jag vika tvätt, eller studera
Har inte bestämt än.

Men ha de gött gott folk!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Haha ja det är mycket kissande men det är det värt...puss och kämpa på nu.. hörs i morgon..

2009-05-25 @ 20:41:51
URL: http://melizza.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0