Så där ja

Jah här sitter man. Efter natt på huset i fjärran land. Byta vända, byta vända. Jaja det är ett jobb som ger lite pengar så man överlever nästa månad också. Ja istället för att få pengar ger man bort pengar. Fy faan vad hög skatten är hög i Sverige. Ja herre Gud. Storebror staten som jag kallar den. Lilla sverige vart ska det bli av?

Tänker och tänker fram och tillbaka. Vart tog du vägen någonstans? Vad gjorde att du slutade ringa? Slutade höra av dig till mig, knepigt. Jaaa. men de blir väl så. Konstigt. Nej systrarna mina, inte ni.
Men saknar dig, Big Sister med stort B! Och min lilla knorregris. Vi får ta och ses, såhär kan de ju inte gå till. Me love you!
Bröllopet drar ihop sig, närmare kommer vi. På måndag ska vi beställa vigselringarnar. :D Me like it VEERY MUTCH!
Kommer bli såå vackert.

Tänkte en rolig tanke vid tillagningen av frukost idag. Egentligen behöver jag inte åka till IKEA. Herre gud VI har ju allt man behöver. Men ändå hittar jag mera! Ja det märks att vi bott ihop ett tag. Har börjat hamstra för ett större boende. Vilket iof får vänta. Ingen fara på taket. Vi bor billigt och bra, vi fyra :D Min blivande man och jag, och sen skrik och panik. Ja de är faan så. Mimmi hon bara skriker hela tiden. Är det inte för att hon ska gå ut så är det för att hon ska mat, eller bara rent av vill skrika! Panik- Sivan. Lilla gumman, är föör goo. Springer benen av sig för minsta lilla! HAHA! Pruttan som hon också kallas.

Ne ska ställa in disken från frukosten i diskmaskinen och sedan sova. Natten var inte rolig. Tänk vad jobbigt de kan vara och arbeta. På natten, de som är så lugnt som alla säger... NOT Always!

I eftermiddag far vi till Ludvika, jag kör fram och tillbaka. Får mest sömn efter jobbet - 5 timmar och 15 min! Medan älsklingen får knappt 3. Folk fattar inte att de är jobbigt och arbeta natt. Jaja.. Alla skulle pröva så skulle de bli tyst sen.

Godnatt och Adjö för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0