Måndag

Bloggtorka
Skulle kännas bra om jag kunde få igång bloggen
Är lite seg på den fronten

I förmiddags vid elva tiden for jag hem till min starkt efterlängtade stora syster
Och Lilltjejen, som för den delen har blivit en stor tjej.
Hela ett år nästa lördag!
Stora damen <3
Satt och pratade fram till klockan ett
Då for jag iväg och hämtade Jonna
Sen sågs vi alla fyra flickor på TunaPark
Där blev de stoor Shopping för min del
Jag vet Kattis jag vet!!  =)

*Vattenkokare och elvisp

*Två fina tröjjor från Hm

*Lite trosor och en scarf från Spirit

*En servetthållare från Dimoda

Kan i alla fall säga att vi samlar på OBH Nordicas serie Chilli 
Så nu har vi brödrosten, elvispen och vattenkokaren =)

For sedan hem stolt till min kärlek och visade upp handlingen
Han var väl mindre glad för det :P

Till det sorgliga idag
Vi hade varit IcaMaxi och skulle fara hem till hans föräldrar
Jag sätter mig på passagerarsidan (Man orkar ju inte alltid vara den som kör =D )
Hör att det låter som om något far ur bilen eller slår i i kanten
Äh de var nog bara bältet tänker jag och drar igen dörren
Väl innan vi far ut från parkeringen
VAR ÄR MOBILEN???????
SHIT "KRILLE DE VAR NOG DEN SOM RAMLADE UT!!!"
Smäller upp dörren och springer tillbaka till parkeringsplatsen vi nyss åkt ifrån, varpå Krille kommer efter
En bil har precis parketat och en tjej kliver ur bilen
Krille sänker ner rutan och säger "De är min sambos telefon"
DEN ÄR KRAS!!!
HÖR UPP GOTT FOLK!
TELEFON FUNGERAR, BARA GLASET SOM ÄR TRASIGT!

Hur förklarar man detta när man ska lämna in den?
Det återstår och se i morgon :P!!

Nu ska jag sova
I morgon ska jag till syster igen =) Sen ner på stan och uträtta massa ärenden som hänger över mig!
Vill bara bli av med skiten nu!

God natt :)


Kommentarer
Postat av: Suss

oj. snacka om hållbar telefon endå. min gamla gick i tusen bitar när jag tappade den och en bil körde över den. iofs hade bilen mkt högre fart eftersom jag tappade den på stora vägen, halka på isen. om du har försäkring på mobilen så ska det täcka det där. olycker händer ju. :)

2009-09-01 @ 05:55:51
URL: http://energibollen.blogspot.com
Postat av: Syster

det var jätte kul att träffa dig gumman... 3 dagar i rad nu det kan ju inte bli bättre..=)

2009-09-02 @ 08:58:08
URL: http://melizza.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0