Easy come easy go...

Jajamen... Gick ner en del med cambridge... gick upp en del
Nu går jag ner igen.. Men med LCHF....Enkelt, smidig och lätt "diet/livsstil" ja välj vad ni vill kalla det. Kan garantera att de fungerar. Har hållt på i två hela dagar, tre med denna. Jag är nöjd.

Så säger bara.    Easy come easy go

Bröllopsplaneringen är i full gång. Allt känns kanon och jag bara längtar till den 17 Juli nästa år. !!! Tänk att vi ska bli man och hustru. Helt fantastikst, känns bra och börja "i rätt ände" av livet. Så älsklingen när tiden väl kommer, slipper skriva på faderskapstest. Haha. Nää skämt å sido. Eller ja. Ändå bra, så han slipper den biten. " Vill bara godkänna med namnteckning och blodprov att detta är mitt barn.! "... Eller hur det nu går till.. Nää fy va hemskt det låter. Jaja.. Det finns värre grejjer! Haha... Ja Sverige är ett bra roligt land. Inge illa menat med tanken. förstår att många säkert tar åt sig. Vilket är helt onödigt. Men nu ska vi inte förhasta oss. Bröllop först barn sen. Japp så får de nog bli.  Hoppas vi! Kostar ändå med bröllop, även fast vi skurit ner massor. Men tackar vårat värdepar för den hjälp vi hitentills fått. HJÄLPEN ÄR GULD VÄRD!
Mycket kvar och göra. Vill få gästlistan färdig, det vore skönt så man kan räkna färdigt på maten. För er som inte vet blir det kyrkbröllop! Förhoppningsvis om planerna går åt rätt håll. Ett sagobröllop!

Har jobbat inatt, lugnt men rörigt. Hur nu det går ihop. Jaja. Sitter och väntar på att svärfar ska ringa. Ska köra han till verkstaden så han får hämta sin bil. När ska jag sova då? Ja de får nog bli inatt. Ikväll ska vi till Värdeparet och äta mat och diskutera bröllop. Hujeda mig vad farsligt dyrt det blir. Men vad fan. Ska bara gifta mig en gång och det är med kärleken min.

Nej ska nog bringa lite nytta här hemma innan telefonen ringer. Vika tvätt, plocka diskmaskinen - skönare än och diska. Och pussa på katten!

Kan också förtella att vi snart varit tillsammans i sex år!!!!

JAjamen!
Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: sandra

man gör inget blodprov utan det är bara ett intyg på att just den är pappan

2009-08-20 @ 19:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0