Sliten... men längtar efter helg <3

Då har man lyckats åkt på förkylning
Usch och fyy faan
Jobbade natten till idag och har bara sovit och vilat
Känns skönt att unna sig det ibland
Även fast
hemmet just nu står i ruiner
De tar jag i morgon
När jag avslutat passet på
avd.19

Har ingen ny uppdatering till er
Mer än att jag bara räknar dagar till december
Gjorde de förrut med
Fast då till hunden
Nu till väntan på första antagningen till högskolan

Fick ett oväntat telefonsamtal häromdagen
Som jag inte räknat med i första taget
 (Du vet hur dålig jag är på att höra av mig)
Men jag blev riktigt glad och få höra av dig och höra hur du mår
Och allt går bra för dig =)
Och jag hoppas vi ses snart =)

Helgen
går emot oss IGEN med stormsteg
Och jag ser framemot den med glädje i själen
På lördag ska vi träffa Jonna och Stefan =) =)
Ni vet hur roligt vi tycker det är och träffa er
Dessutom Jonna är det bra länge sen som herrarna träffades
Så vi vet hur det kommer och låta på lördag *Skratt*
Det är alltid lika roligt och se hur dem trivs ihop
Vi hörs av i morgon eller på lördag förmiddag =)

Ja som sagt jobb på sjukhuset i morgon och städa hemma på kvällen
Ska ta mig en promenad efter maten när älsk åker till jobbet

Ha det bra och ha en trevlig helg

P&K Bisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0