Sängproblem...

Sambon och jag har varit och kollat på säng idag. Och vi har hittat sängen.
Problemet är nu...

Vilken sängserie vi ska ha!!!

Vi har funderat på serien malm i ekfaner

Otroligt snygg och stilren serie, gillar sänbordet som sätts bakom sängen och plats för att göra romantik
Mycket ljus och sådant som vi gillar.

Eller...

En säng som medför en känsla av nostalgi och romantik i sovrummet.

Sängserien Hemnes



HEMNES Avlastningsbord

Också snygg och stilren.

Vilken skulle ni välja?
HJÄLP OSS!!

Skriv gärna en kommentar =)
Det uppskattas

P&K Bisen

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag skulle välja malm i vit as snyggt.



Av dessa två skulle jag välja den vita. SNyggt med vit

2008-10-13 @ 17:21:47
URL: http://www.anglagardens.se
Postat av: Syrran

Vi har ju hela serien i malm. puss syrran

2008-10-13 @ 20:42:30
URL: http://melizza.babyblogg.se
Postat av: Mamma

Hejsan gumman!

Jag tycker att ni ska köpa den vita serien,den är snyggast.

Kram från mamma



2008-10-13 @ 21:27:38
Postat av: Linn ;)

go for tha white! =D

2008-10-15 @ 19:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0