Renovering...

Ja då var det dags att börja då!!
rubriken lyder som följer

Vi renoverar badrummet
Såå härligt

Kanon mysiga färger
*Sommaregn
*Kalk

Inköpta på Colorama =)

Men min älskade sambo
som vanligt
Missförstår mig
Eller så är det jag som inte är tydlig *Hm*
Ne han spacklade inte över några hål på väggen
Han trodde vi skulle sätta tillbax de gamla sakerna
Tokheller
Gör man om gör man om helt

Eller vad säger ni =)

Vill tacka för en riktigt trevlig kväll, eller ja natt JONNA och STEFAN och MÅRTEN
Krille och jag hade det kanon trevligt
God mat och god dricka
Blir till att göra om kan jag lova
Jonna, vi ägde fanimej på Singstar =)
Kram på dig gumman =)
Ses på söndag =)


Här kommer en bild från renoveringen


Inte så jätte bra, den är tagen med mobilen

Här kommer en till



Ja en vägg klar, eller ja en rollning till

Sen så =)

Shoppa nya prylar Ska bli så skojjigt


Har jobbat två dar nu och i morgon är det ledigt för vi ska måla mer och behöver ha tiden

Till Clara i morrn eftermiddag =)

Trevligt och träffa dig innan du far till Norge =)

Lovar och hålla er uppdaterade med renoveringen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0