Måndag betyder för mig ny vecka med nya möjligheter

Idag har vi

Kollat på ny bäddmadrass
Ätiti god mat
Umgåtts

Min sambo är förkyld och mår inge vidare
Men jag är pigg och kry

Han åkte som vanligt och jobba vid sex taget ikväll
Själv for jag iväg till Ekängen där jag veckohandlade för veckans matsedel
Var in på Växtpriaten och köpte blommor till sovrummet, tre Lasse Åberg magneter
Är älskare av Lasse Åbergs saker
Ett ljus till "En Speciell Vän" Som min kärlek får se när han kommer hem i natt
Samt en liten bok med dikter om "Bli gammal med mig... Tillsammans för alltid"



Otroligt gulliga



Mina magneter, såå fiiiina =)

Sen två små söta blommor :)


När jag hade handlat färdigt begav jag mig till Tuna Park
Där köpte jag pajformar, vi ska göra egen matpaj på Torsdag =)


Skitsnygga =)

Köpte en klänning också men den glömde jag fota, den får ni se en annan dag.
Nu ska jag kvällsstäda av köket lite och ta fram mat till i morgon =)
Vi har börjat med matsedel och de funkar kanon.

Föresten så gå in på den här sidan

http://www.blocket.se/vi/18572971.htm?ca=12_s

Här ligger vårat sovrum ute på försälning, byrån är såld.
Den väntar på dig Erika=)
Ni kan hämta den i helgen, Hälsa Familjen föresten =)
Kram på er

Hör gärna med folk som ni känner, vi ser gärna att det blir sålt fort!!

P&K Bisen


Kommentarer
Postat av: jonna

ahhaha! 2 av magneterna köpte jag med för några veckor sen! fortsätt handla på växtpiraten, dem behöver alla kunder dem kan få, de går just nu inte särskillt bra för dem.. ang mitt senaste inlägg, är de inte alltid man ska förstå sig på de ja skriver, de räcker om ja förstår de själv! http://twintyra.blogg.se/2008/september/piggelin.html

puss o kram

2008-10-14 @ 08:56:27
URL: http://twintyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0