Domedagen inom räckhåll.....

Sitter hos mor och far

Jaha.. då väntar domedagen då..
i decemeber får jag reda på om man kommer in på högskolan
Sökt lärarprogrammet med ingång svenska.
Ska sattsa på gymnasielärare och jobba i Sthlm,
där finns det pengar att tjäna =)
Men ska börja med att se om jag kommer in.
Skrev i tidigare inlägg att jag en gång kommit in men då på öppen ingång.
Aja det visar sig.

Hänt idag då?

Var till sängjätten och köpt säng så nu har summan på sparkontot minskat
dock inte till noll :P
Hehe
Bara fortsätta spara
Så sängen kommer om cirka två veckor
Då blir det IKEA samma dag och köpa det nya sovrummet
Det lutar åt det vita.
Men det är fortfarande inte bestämt
Sambon gillar det vita mer
Får se
Bara fortsätta fundera
Har ju två veckor drygt och fundera

Var med syster min till tandläkare
Hon fick tandställning
Du blev så sööt syster min

Mötte sambon och far på stan, mor var med till tandläkaren =)
Gick in på RESIA och kollade resor till Turkiet =9
Lutar åt det i sommar =)
Får se :)
En sak i taget
Sen har jag köpt skor idag, ni ska få se =)
Men inte idag, sambon köpte också skor
Skitsnygga, (tycker jag)
Men de blir också en annan dag

Ne ska fara hem nu och sova
Har inte mått någe vidare idag
Behöver sova ordentligt känner ja, bli av med det dåliga i kroppen
Nu börjar sambon gå till det bättre har jag upplevt.
Dock inte jag som går till det sämre slaget

Ha det bra
P&K
Bisen

Kommentarer
Postat av: Linn ;)

jag blev snyggast i tandställning :D

2008-10-15 @ 18:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0