2 veckor sedan man lämnade Sverige... I söndags återvände vi

Ja gott folk, nu är det två veckor sedan jag skrev blogg, beror på att jag vistats på Rhodos =)
Helt underbart varmt och skönt med mitt kära sällskap.
Tyvärr fick jag reda på under ett samtal med mor att tiken jag skulle fått valp ifrån har absorberat bort dem
Blev otroligt ledsen då jag verkligen sett framemot att bli Golden ägare, men så blev ikke fallet.
Sambon var också inställd på det =)
Men nu efter samtal med V om när när nästa parning förhoppningsvis blir är jag på bätte tankar =)
Nästa sommar får vi hem en valp, om allt går enligt planerna.

Ja i söndags landade vi hemma i burriga kalla Sthlm *fryser*
Det regna och blåste och det var verkligen som att kliva in i en vägg när vi steg av planet på Arlanda.
Men varm blir man när man tänker tillbaka på de 14 dagarna på Rhodos.
Härligt =)

Men hösten har sitt att erbjuda. Undebara höstpromenader med älsk bland löven.
Plockade hem lite kastanjer som ännu inte öppnat sig och prytt lite med på balkongen =)
Blev rikigt fin, samt lite löv.
Som sagt hösten har sitt att erbjuda och välkomnar den med glädje =)

Ska försöka lägga upp bilder från semestern, men än finns ingen tid. Näh jag klev in i vardagen med stormsteg. I måndags var jag och handlade och påvägen upp med alla kassar full med mat skor och annat skoj ringer avd 19 och undrar om jag kan jobba.
Bara att tacka ja, blev ingen lugn stund den dagen. Men ska vi fortsätta att spara dessa enorma summor med pengar är de lika bra o jobba =)

Ne ska krypa till kojs nu, ska frosta av frysen i morgon och hinna med en promenad och stryka tvätt, laga mat... ne just ja mat hos svärföräldrarna i morgon, slipper en sak. Men tvätta och städa och försöka plocka iordning på alla pryttlar och pinaler och sedan försöka hinna med att läsa lite.

Men är uppvilad, huvudsaken de =)

P&K
Bisen


Kommentarer
Postat av: jonna

heii! kul att ha er hemma igen!!

2008-10-12 @ 15:48:07
URL: http://twintyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0