00.14

Nu är alla väggar målade
Två väggar ska målas igen
Det gör jag i morgon

Nu ska jag betala räkningar
Sen gå och sova
Upp i ottan o morgon
Sju ska jag upp
Usch

Köra syster till skolan
Hem till Älsklings föräldrar
Duscha och låna deras bil
Till Colorama och köpa en burk färg
Till sista strykningen på ena väggen
Sedan till älsklings gamla jobb och låna släpkärra
Fy faan jag och köra släpkärra
Haha
Ja det ska bli intressant och se hur det går =)

Ja sen hem och hämta älskling för att fara och hämta sängarna
Hem med dem och sedan till IKEA

Blir en dag med mycket aktiviteter
Ska bli super skojj =)

Längtar

Ne Betala dessa snäsvisa räkningar för att sen sova

Vi hörs


Kommentarer
Postat av: Linn ;)

du vaknade fett sent. haha :)

2008-10-27 @ 14:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0