Fullproppad Lördag !

Dagen började med jobb på sjukhuset
Som vanligt alltid mycket och göra
Tio i fyra lämnar jag avd och beger mig till omkld.
16,00 stämplar jag ut

Starta upp bilen och fara hem
Duscha
Fräscha upp mig
Åka till mor och far
Middag med älskling svärföräldrar och föräldrar
Och syster förstås

Tack för uppvaktningen =)
Blir 19 år på torsdag

Jobbar säkert
Så idag blev jag uppvaktad, utan att jag visste om det
Självklart uppskattat =)
I morgon blir det förhoppningsvis IKEA Stockholm !!
Ska köpa denna



Så nu kan det bli ordning i badrummet

En tråkig nyhet (??)
Urkopplingslagret på Cittran är paj
8800 kr på Citroën verkstaden !!!!

Aja, bara och ta om inte älskling själv kan laga det

Ha de bra alla där ute
Det ska i alla fall jag i morgon på min lediga dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0