De är nog årstiden....

Årstiden gör en visserligen trött
Inte konstigt
Men med lite ljus i mörkret kan det bli bättre

Var inne och läste på studera.nu
mellan den 8 och 9 dec får man veta om man kommer in eller ej
Måste f*n börja någon gång
Göra något av mitt yrkesverkssamma liv
Kan inte hålla på som jag gör nu
i 20 eller 30 år till
Nej en högskoleutbildning ger mer betalt
De är så sant

Nog om det.. Inte så långt kvar om jag tänker efter

Vi har föresten införskaffat oss Nintendo Wii !!
Så jävla kul
Köpte med fitness delen
Köp den om ni är trött på vinterhullet som lägger sig
Har träningsvärk som bara den av alla övningar
Verkligen ett PLUS
Ska köra lite step up är om ett tag tänkte jag!!

Älsklingen min fick köpa Guitar Hero Och han är verkligen överlycklig!!
Försöker få honom och träna på Fitness:en med men Guitar Hero har vunnit den kampen

Ne hänga lite tvätt och gympa ett tag.

Ha det

Kommentarer
Postat av: syrran

viste e det kul, ska med träna snart hehe... puss

2008-11-15 @ 11:09:18
URL: http://melizza.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0