Blir aldrig klok på människan!

Hur människan fungerar kommer jag nog aldrig riktigt förstå
Den ena dagen är den andra aldrig lik
Hur mycket man än vrider och vänder
Aldrig någon rätsida

Nej det är nog bara och vänja sig vid människans beteene gentemot andra
Inte orkar jag ändra på det i alla fall
För jag skiter i det
Men det kan inte vara roligt och vara människan
Inte i denna dager


******

Vi sov länge idag
Skönt
Julstökar och donar
Bäst och passa på när man inte jobbar
Fick lönebreven idag
Har ju f*n As bra betalt =)
Lika mycket som en 75% tjänst på dagen
Jobbar inom vården för er som inte vet
Det fina i kråksången är att jag tycker att jobbar lite
Hmm
Nöjd är jag i alla fall
Nästa år börjar förhoppningsviset studenlivet
Ska bli skönt och påbörja en utbildning som jag vet att jag kommer trivas med

Inatt är det jobb
I morgon en snabbvisit av Kattis <---   =)
Trevligt trevligt

Ne lägga in lite ljusbeställningar för morgondagens utskick
Sedan träna =)

Ha de
/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0