Lugn dag =)

Trots att man somnade skapligt igår sov jag ändå till ett =( Hela dagen förstörd, men fick rätsida på den.

Var till Tuna Fish Park och köpte fjärde Harry Potter boken. Ska väl sätta igång med den snart, tur man jobbar nätter
och vet att man kan läsa en hel del =)
Har även beställt alla fem filmer, dem kommer väl hem här i dagarna =)


På lördag ska man på bröllop,  det värsta är att jag jobbar natt och slutar inte förrän 7.15, men det är inte säkert
 man kommer iväg då, det ska ju ges rapport med av syrrorna. De visar sig hur det blir =)
kul jul får man väl säga =(
Det var den sömnen, vi ska vara i Gnesta kl. 14,00 Summan av kardemumman är att jag kan ju glömma sömnen.
Jag är nämligen otorligt svårväckt.
Sen upp och jobba söndag morgon, låter som en otroligt sömning helg :P
Men ska ner på stan och kika på kläder som man ska bära på lördag, tur att det inte finns krav på klädseln,
hur ska det annars sluta?
Ska försöka hitta nån snygg kjol, eller 3/4 byxor. De visar sig, blir in på MQ först, se vad som finns där.

Nehe föröska bädda rent i sängen nu och sen slänga sig i säng med Harry Potter =) Fjärde boken har jag en gång påbörjat, bara inte avslutat, hehe =)

Ha det bra

Bisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0