Kommentar...

fick man för första gången av Jonna =). Grattis,
Som tack får du äran , vet inget annat =)

Som ni ser är det inte så farligt och skriva en kommentar.
Bara otroligt kul för mig.
Hoppas på flera :)

Det var ett tag sen man blogga och fick ett messenger meddelande av K nu ikväll att det var dags och blogga.
Bäst man sätter fart och får något skrivet.
Helgen har varit lugn, jobbade som vanligt, gjorde min sista natt på schema på Trumslagargården.
I helgen ska jag jobba natt på psykiatrin.
Så det blir en lugn helg.

Vaknade halv ett idag efter en arbetande natt.
Började dagen med att tvätta upp alla gardiner innför höststorstädningen som vi påbörjade idag. Sedan blande jag mig en Cambridge. Mitt mål är att inom två veckor gått ner 6 kilo. De klarar jag galant. =) Bara tro på sig själv.
Begriper inte hur mycket saker vi har, på tal om ingenting, bävar för den dagen vi ska flytta till hus och ska packa ner allt i kartonger.
Ja herre Gud vilken pers det kommer bli, men ska inte köpa än så ångesten får jag vänta med.
 
Inatt kom man juh på att det är ju lärare jag vill bli, J*vla SKIT att man inte kom på det tidigare, kom juh faktiskt in på lärarprogrammet. Jaja, lite yrkeserfarenhet skadar aldrig.
Ska söka enstaka kurser till våren då M på jobbet berättade hur det fungerar med tillgodoräkning av kurser osv.
Så ska väl försöka boka in en tid med en studievägledare nu i dagarna.
Tänkte läsa upp till högstadiet, får se om det är något, helst vill jag jobba med den yngre delen.
Eftersom att det är där som man kan se problemen.



Neh ska hänga tvätten och taima en maskin till imorgon bitti. Sedan sätta mig och läsa femte Harry Potter boken.


Kommentarer
Postat av: kattis

Tråkigt att du kom på att vill bli lärare nu men bara att tanya tag tills nästa år istället. Ha så skoj på jobbet i helgen ;-)



Kattis

2008-08-20 @ 22:34:40
URL: http://www.anglagardens.se
Postat av: jonna

haha, jag vann! du tjatar om kommentarer men kommenterar aldrig sj... tänk på de du.. ska bli kul på söndag, see ya!

2008-08-23 @ 19:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0