Jobb, jobb och åter jobb....

ja annat gör man juh inte. Jobbade på psyk igår och idag och hela veckan framåt ska man befinna sig på Trumslagargården. Det blir ingen fest för mig i helgen i all fall. Well Well :P Thats life. Tror jag klarar mig ändå.

Satt och funderade på förrut och kom att tänka på att det faktiskt bara är en vecka kvar till skolan börjar, då inte för mig, vilket känns konstigt. Varje år vid det här tiden har man gått till skolan. I tolv år!!! Helt otroligt, Men inte nu längre, näh nu ska man jobba istället och vara den där behövande delen i samhället. Vilket man inte förrut varit. Ganska faschinerande faktikst, men ändå sorgligt på nå vis, när man tänker tillbaka på de stunder man hade i skolan med alla vänner, nu har man klivit in en ny fas. Med nya upptåg och stoj, dock inte på samma sätt. Undra vad livet har att erbjuda i framtiden??? Det visar sig, det bästa man kan göra tror jag är att ta en dag i sänder och inte ångra det man gjort, känns ganska onödigt, då jag tyvärr inte har den där halskedjan Hermione har i Harry Potter som gör att hon kan vandra i tiden. Näh bättre tror jag att man ångrar det man inte gjort eller helt enkelt gör det man vill göra och inte låter andra sätta käppar i hjulet. För så tänker jag göra i den utsträckning jag kan , eftersom jag faktikst är sambo. Men då gäller det att hitta gemensamma önskningar som man tillsammans kan genomföra.

Nog tjatat om det, det var fem dagar sen jag skrev sist, har sett statistiken är höjd lite vilket jag tycker är jätte kul, vet bara inte vad jag ska skriva om för att locka fler. Hitta på något, och kommentera gärna, svarar gärna på frågor.!!

I lördags var jag på bröllop som jag nämde tidigare, det var kul och mysigt. Men jag var otroligt trött, sov två timmar, kan lova er att man inte så gärna är social då. Men det gick bra i alla fall. Resan till bröllopet slog nog allt, vi hade Krilles kompis och hans gravida sambo bakom oss (kan lova er att jag är grymt bra på att säga vilket kön som väntas i magen , hehe =) Gissade rätt på att de är en liten kille dem väntar :D  ÄR så GLAD för ER Skull) på väg till Gnesta, jag var kartläsare, och jag kan lova att höger och vänster är inte något som jag gärna skryter med att jag kan =) Nåväl, det gick bra ända fram till det att vi kommer till ett T kors. Bea säger vänster och vi svänger vänster, bara det att det känns lite fel, vi stannar och pratar med M och hans sambo och det visar sig ganska snart att vi kört feeel!!! Haha,, jah det fick man juh höra hela kvällen att det var höger vi skulle svänga och inte vänster, så numera är man benämnd som "kartläsaren". Det skojiga i det hela att min sambo är kartläsare och delägare på en Seat Ibiza. Rallyåkare alltså :P
Vi hade det trevligt i vilket fall på bröllopet. =)

Ne ska läsa nu innan det är dags för och jobba. Det ´vore jätte kul och få kommentarer och frågor!!!

Ha det bra och ta hand om er!!!

BISEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0