Imorgon IKEA med syster..


 

Den äldre av dem..
Hur ska det gå?
När vi ska till IKEA Kungens kurva, my Gooood säger jag bara, skona mig i detta *Fniss*
När hon är stor som ett hus och man inte vet när det händer?
Ni undrar självklart vad?
Jo snart kommer det nämligen ett liv till som ska växa upp i staden
Helt otroligt att man ska bli moster och allt :) Ganska konstigt när man tittar på korten med syrran och ser sig själv som liten med henne :D
Kul ska det bli i alla fall *hoppar och studsar*


Idag då?
Jo skulle hämta den nya tv:n man köpt.
Så vi åker iväg till butiken
Men självklart ska oturen drabba oss och leveransen har inte kommit.
Orkar inte bråka med personalen, men vreden dyker upp hemma.
Så jag..
ringer med tungan rätt i mun och kräver ersättning för detta (för som butik tycker jag man kan ringa sina kunder och meddela detta)
Så på fredag dyker den upp på vår gata med leverans, det gäller verkligen och ha tungan rätt i mun och kan tala för sig
Tur man fick den gåvan =)
Kom i alla fall hem med puttsmedel till Tv:n :P

Ikväll blir det mera pyssel i hemmet,
 eftersom man igår fick hoppa in extra utan sömn från nattpasset man klev av igår halv åtta.
Inget att rekomendera kan jag säga :=)

Puss & Kram
Bea



Kommentarer
Postat av: Syrran

Vad gullig du är syrran...hoppas den kommer i morgon :p hehe längtar så mycket tills vi ses det var ju ett tag sen.. puss

2008-08-26 @ 18:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0