Då ska man jobba idag :=)

Som vanligt dessa lediga dagar har man legat på latsidan. vaknade halv ett idag =( Bättre än igår i alla fall. =) Får se det så. Fast dagen i sig har varit bra, drog ut sambon på en promenad, den j*keln trodde minnsan att vi skulle gena på ett ställe så vi kom fortare hem, nehe du :) Ska det vara promenad ska det vara ordentligt. Inte nått jävla larv inte. Hehe. Ne det är mysigt och gå med honom men jag får inge tempo på promenaden =) De ska gå fort, men han vill gå långsamt.
Jaja, nångång kan man jh ta sällskap, men ska min Cambridge kur ge resultat ska jag nog gå själv. Springer en del av sträckan, vilket är väldigt skönt =) Nee nog tjatat om det

Har läst min bok idag, den är otroligt bra, hoppas filmerna kommer snart =)

Nehe ingen mer latsida nu, inatt är det jobb, börjar 21.00 och slutar 07.15 Ska vara på sjukhuset, hoppas på en lugn natt :) Det visar sig.

Det blev inte till att gå på stan idag, kände att det får vänta till fredag, eller åtminstonde till imorrn. Måste ju hitta någonting, några förslag på vad man kan ha ett på ett bröllop med valfri klädsel ?

kommentera gärna eller ställ frågor, Svarar mer än gärna, kom gärna med förslag på vad ni vill veta

Ha det bra

Bisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0